Düşler Vadisi’nin örnek villaları görücüye çıktı

Emlak Konut GYO güvencesinde Yılmaz İnşaat’ın Riva’da inşasına devam ettiği Düşler Vadisi projesinin örnek villaları görücüye çıktı.

Emlak Konut GYO güvencesinde Yılmaz İnşaat’ın Riva’da inşasına devam ettiği Düşler Vadisi projesinin örnek villaları görücüye çıktı.

İstanbul’un doğa ile iç içe kalmış nadir bölgelerinden Riva’da hayata geçirilen Düşler Vadisi’nin örnek villaları yatırımcıların beğenisine sunuldu. Emlak Konut GYO güvencesi ve Yılmaz İnşaat tecrübesiyle İstanbul Riva’da yükselen Düşler Vadisi, Riva Deresi ve Karadeniz manzarasına hakim bir noktada bulunuyor.

Galatasaray Spor Kulübü’nün Riva’daki arazisi üzerinde geliştirilen projede 152 metrekareden 396 metrekareye kadar değişen villa seçeneklerine yer veriliyor. Her ihtiyaca ve zevke hitap edecek şekilde projelendirilen villaların fiyatları ise 1 milyon 100 bin TL’den başlıyor. Doğa ile iç içe bir yaşam sunacak Düşler Vadisi’nin ilk etabında 509 villa yer alacak. Proje, estetik mimarisi, az katlı yapısı ve zengin peyzaj alanlarıyla Riva’nın yenilenen çehresinde örnek teşkil edecek.

“KONUT ALICILARINI ÖRNEK VİLLALARIMIZI GÖRMEYE DAVET EDİYORUM”

Düşler Vadisi’ni vizyoner yatırım anlayışıyla geliştirdiklerini belirten Yılmaz İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Yılmaz,” Türkiye’nin sembol projesi olarak konumlandırdığımız Düşler Vadisi’nde örnek villalarımızı ziyarete açarken, projede inşa çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Türkiye’nin en büyük gayrimenkul yatırım ortaklığı Emlak Konut GYO güvencesinde hayata geçirdiğimiz Düşler Vadisi, tarihi ve yeşil dokusuyla İstanbul’un bakir alanlarından Riva’da konumlanıyor ve oksijen deposu özelliği taşıyor. Riva’nın doğal yapısını korunarak tasarladığımız villaları 1 milyon 100 bin TL’den başlayan fiyatlarla yatırımcılara sunuyoruz. Bu projemizle konut alıcılarına daire fiyatına villa sahibi olma fırsatı da sunmuş oluyoruz. Doğa ile iç içe yaşamayı seven, gürültüden uzak, zinde bir hayatı tercih eden ziyaretçilerimizi çok beğenecekleri Düşler Vadisi’nin örnek villalarını görmeye davet ediyorum” dedi.

DOĞAL YAŞAM PROJESİ

152 metrekareden 396 metrekareye kadar farklı büyüklüklerde villaların yer aldığı projede geniş ve ferah kullanım alanlarının yanı sıra doğayla iç içe bir yaşam konsepti oluşturuluyor.

Natamam şekilde yapılacak villalar, alıcının tercihine göre istediği dekorasyon paketini satın alarak villasını hazır teslim alabilecek. Bölgenin ekolojik özelliğine bağlı, doğa ile iç içe yatay bir konseptte planlanan projenin ilk etabı üç yıl içinde tamamlanacak.

1 milyon 157 bin metrekare üzerinde geliştirilen villa projesinin içinde 70 bin metrekare park ve 207 bin metrekare özel orman alanı ile birlikte doğal su kaynakları yer alıyor.

ULAŞIM AKSLARI İLE ÇEVRİLİ

Ulaşım ağları ile çevrili bir lokasyonda yer alan Düşler Vadisi Riva, alıcılarına şehir merkezlerine kolay ulaşım noktasında büyük avantaj sağlıyor.

İstanbul’un doğayla içe içe bölgesi Riva’da yükselen proje, İstanbul Havalimanı, Sabiha Gökçen Havalimanı, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, TEM Otoban ve çevreyollarıyla kolay ulaşım imkanına sahip bir noktada yer alıyor. Riva’ya özgün bir kimlik kazandıracak proje, tamamlandığında çevreye uyumlu az katlı ekolojik yapısıyla da Türkiye’de örnek teşkil edecek.

İlgili Konular:
TOKİ Haber
TOKİ Haber

İtalya’daki iki AVM Türk yalıtım markasını tercih etti

Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli yalıtım şirketi ODE'nin ürünleri, Roma’da inşa edilen iki AVM projesinde tercih edildi.
Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli yalıtım şirketi ODE’nin ürünleri, Roma’daki Maximo Alışveriş Merkezi ile Milano Il Centro Alışveriş Merkezi projelerinde tercih edildi. Yalıtım sektöründe global bir marka olma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren ODE, ürünleriyle dünyanın dört bir yanındaki prestijli projelerde yer almaya devam ediyor. Son olarak İtalya’nın başkenti Roma’da bu yaz aylarında kapılarını açacak olan Maximo Alışveriş Merkezi ile Milano yakınlarında yer alan Il Centro Alışveriş Merkezi projelerinde de ODE’nin yalıtım ürünleri tercih edildi. Roma’da, Laurentino Bölgesi’nin yeni meydanı ve çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapacak bir buluşma yeri olarak tasarlanan Maximo Alışveriş Merkezi, toplam 60 bin 595 metrekare kapalı alana sahip olacak. 165 mağaza ve 30 restorana ev sahipliği yapacak Maximo Alışveriş Merkezi’nin 5 bin metrekarelik havalandırma kanalında, ODE’nin R-Flex PRM levha ve boru ürünleri kullanıldı. Mimar Michele de Lucchi tarafından tasarlanan ve Milano yakınlarındaki Arese bölgesinde inşa edilen Il Centro Alışveriş Merkezi’nde ise, 200’den fazla mağaza, 25 restoran, spor merkezi ve çocuklar için oyun alanları yer alıyor. Il Centro Alışveriş Merkezi’nin tesisat kanallarının yalıtımında da ODE’nin R-Flex PRM ürünleri tercih edildi. ODE Yalıtım’ın Çorlu ve Eskişehir tesislerinde üretilen 4 bin çeşidi aşkın ürünün, beş kıtaya ihraç edildiğini belirten ODE Uluslararası İş Geliştirme Yöneticisi Ozan Turan, “2018 bizim yurtdışındaki prestijli projelerde

Türkiye’nin en hızlı büyüyen kapı ve mutfak şirketi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV)’nın destekleriyle gerçekleştirilen “Türkiye 100” organizasyonunda ödüller sahiplerini buldu.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV)’nın destekleriyle gerçekleştirilen “Türkiye 100” organizasyonunda ödüller sahiplerini buldu. Atatürk’ün Kurtuluş Savaşı’nı başlattığı Samsun’a çıkışının 100. yılı olan 19 Mayıs Pazar günü düzenlenen ödül töreninde, Artella Ahşap Kapı Sistemleri ve Tresette Mutfak markalarıyla bilinen Aslandağ Grubu, listeye 77. sıradan girdi ve bu başarıyla kendi alanındaki tek firma oldu. Kapı sektörünün tasarım markası Artella Ahşap Kapı Sistemleri ve lüks mutfak markası Tresette Mutfak’ın üreticisi Aslandağ Grubu, sektördeki 30 yılı aşkın tecrübesini Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi ödülüyle tescilledi. Maltepe’de 20 bin metrekarelik bir fabrikada yüzde 100 Türk tasarımı ve üretimi yapan Aslandağ Grubu, Ar-Ge merkezi, şirket gelirlerinin yüzde 30’unu ihracata ayırması, gençleri sektöre kazandırmak için düzenlediği sosyal sorumluluk projesi ile en hızlı büyüyen şirketler arasında yerini aldı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV)’nın düzenlediği “Türkiye 100” organizasyonunda Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belirlendi. Türkiye’den 18 kat daha hızlı büyüyen bu 100 şirket, ödüllerini Atatürk’ün Kurtuluş Savaşı’nı başlattığı Samsun’a çıkışının 100. yılı olan 19 Mayıs Pazar günü düzenlenen ödül töreniyle aldılar. Aslandağ Grubu da bu kapsamda en hızlı büyüyen 100 şirket sıralamasına 77. sıradan girdi. Aynı zamanda kapı ve mutfak sektöründe

Online mobilya alışverişi artıyor

Mobilyayı görmeden almam diyen kuşak tarih oluyor. Yılda 15 milyondan fazla insan online mobilya alışverişi yapıyor.
Mobilyayı görmeden almam diyen kuşak tarih oluyor. Yılda 15 milyondan fazla insan online mobilya alışverişi yapıyor. Dijital dönüşümün mobilya sektöründe başlattığı bu ivmenin Türkiye’de ve dünyada artarak devam etmesi bekleniyor. Tüm sektörler gibi mobilya sektörü de hızla dijitalleşiyor. Görmeden, ölçmeden mobilya almam diyen kuşak, yerini akıllı telefonlarından mobilya alışverişi yapan bir kuşağa bırakıyor. Google tarafından hazırlanan “Mobilya Satın Alımında Dijitalin Rolü” raporunu inceleyen Trend Mobilya, mobilya sektöründe dijitalleşen tüketici davranışlarını değerlendirdi. Yılda 15 milyondan fazla tüketici mobilya alışverişini online olarak yaparken, ‘ev dekorasyonu için alışveriş listesi’ gibi ürün gruplarına yönelik aramalar son iki yılda yüzde 150’nin üzerinde artış gösterdi. Tüketicilerin spesifik ürünleri keşfetmeye yönelik ‘salon için ne almalı’, ‘yatak odası için ne almalı’ gibi aramaların hacimi ise son iki yılda yüzde 50’den fazla büyüdü. Mobilya alışverişi için yapılan internet aramalarının yüzde 49’unda marka adı yer almazken, internet üzerinden satın alınan markasız mobilya oranı yüzde 50’ye ulaştı. AYNI GÜN MOBİLYA SATIN ALMA ORANI YÜZDE 53 Mobilya alışverişini online olarak yapan tüketicilerin, mağazalardan alışveriş yapan tüketicilere oranla daha hızlı satın alma kararı verdiği ortaya çıktı. Yalnızca ürün temininde sağladığı kolaylıklarla değil fiyat karşılaştırma, marka sorgulama ve tüketici deneyimlerini görüntüleme gibi detaylı araştırma imkanlarıyla da tercih sebebi olan online mobilya alışverişinde kullanıcılar, ortalama