Peli, ihracat payını yüzde 30’a çıkardı

2018 yılında yüzde 20 ihracat payı olan Peli, bu yıl ihracata yönelik yaptığı atılımlarla bu oranı yüzde 30’a çıkardı.
Peli, ihracat payını yüzde 30’a çıkardı

Sektör öncülerinin, yeni tasarımların, dünya markalarının buluştuğu İntermob Fuarı TÜYAP’ta gerçekleşti. Ev dekorasyon markası olan Peli; parke, laminant parke, kapı, duvar kağıdı, dolap ve mutfak dolaplarına yönelik tüm yenilikleriyle fuarda tam not aldı.

Ahşap, orman ürünleri ve teknolojileri sektörünün en son tasarımlarının, trendlerinin yanı sıra mobilya yan sanayi firmalarının ürün ve hizmetlerinin sergilendiği İntermob’a katılan Turanlar Grup markası Peli, fuarda yeniliklerini tanıttı. Tüyap Kongre Merkezi’nde düzenlenen fuar, yerli ve yabancı ziyaretçi açısından etkili bir pazarlama alt yapısı oluşturuyor.

Fuarda yapı ve mobilya sektörüne, ev dekorasyonuna yönelik ürün gruplarıyla yer alan Turanlar Grup, en yeni teknoloji ile ürettiği ürünleri sektör profesyonelleri ve nihai tüketicilerle buluşturdu.

PELİ’DEN İHRACAT ATAĞI

4 gün süren fuarla ilgili konuşan Turanlar Grup Yönetim Kurulu Üyesi ve Vezirköprü Orman Ürünleri Genel Müdürü Murat Turan, ‘’Peli bir ev dekorasyon markasıdır. Bu markadaki ana ürünler parke, laminant parke, kapı, duvar kağıdı, dolap, mutfak dolapları, vestiyerlerdir. Tüm bu ürün yelpazesiyle birlikte Peli’nin bütünsel bakış açısı özellikle mimarlar tarafından tercih edilen bir konsept. Peli bu anlayışla sektörde olmayanı sunuyor. Ürün ve hizmetlerimizin sektöre farklı bir tarz getirdiğine inanıyoruz. Ev dekorasyon markası olarak ihtiyaca en üst seviyede hizmet vermeyi amaçlayarak ürün geliştiren bir markayız’’ dedi.

Türkiye’de üretilen toplam parkenin yüzde 20’sini üreten firma, ihracat oranını da yüzde 30’a çıkardığını açıkladı. 2018 yılında yüzde 20 ihracat payı olan Peli, bu yıl ihracata yönelik yaptığı atılımlarla bu oranı yüzde 30’a çıkardı. İntermob Fuarı’nda ihracat yönünden de oldukça verimli anlaşmalara imza atan firma, önümüzdeki dönem ihracat payını daha da yukarıya çekmeyi hedefliyor.